Preskoči na vsebino

Naročilo digitalnega strežniškega potrdila

Strežniška digitalna potrdila z uporabo šifriranja in digitalnega podpisovanja omogočajo varnejši prenos podatkov med strežniki in uporabniki. Protokola, ki se uporabljata v te namene sta SSL in TLS. Na začetku takšne komunikacije se strežnik identificira z digitalnim potrdilom (certifikatom), ki ga lahko skrbnik strežnika sicer ustvari sam (t. i. samopodpisano potrdilo), vendar se uporabnikom v takšnem primeru prikaže opozorilo brskalnika, da overitelj ni priznan. Spletni brskalniki namreč vsebujejo seznam znanih overiteljev, za katere lahko samodejno preverijo legitimnost in veljavnost potrdila. Mednje sodi tudi Harica, pri kateri lahko upravičene organizacije pridobijo digitalna potrdila na Arnesu.

1.

Prijavite se v portal

Po uspešni prijavi v portal za naročanje certifikatov, ki je dostopen na naslovu https://cm.harica.gr, v levem meniju izberite možnost Server.

2.

Določite domene

V prvem koraku določite domene, ki jih želite vključiti v certifikat. Domena, ki jo boste zavedli v prvo polje Add domains bo v certifikatu predstavljala Common Name (“CN”). Ostale domene lahko dodate s klikom na možnost Add more domains. Če želite v certifikat vključiti tudi www.domena.si, označite možnost Include www.domena.si withouth additional cost. Če domene ne zavedete v polje Add domains, ne bo vključena v certifikat, četudi je domena zajeta v zahtevku CSR, ki ste ga generirali na strežniku. Nadaljujte postopek s klikom na gumb Next.

3.

Izberite vrsto certifikata

Izberite vrsto certifikata, ki ga želite naročiti. Brezplačno lahko naročite DV (Domain Validated oz. preverjanje domene) in OV (Organisation Validated oz. preverjanje organizacije) certifikat. Certifikata EV v okviru TCS sporazuma ni mogoče pridobiti.

4.

Potrdite svojo izbiro

Svojo izbiro potrdite s klikom na gumb Next. Če bi želeli spremeniti vrsto certifikata, lahko kliknete na možnost Edit.

5.

Preverite podrobnosti organizacije

V naslednjem koraku lahko preverite podrobnosti organizacije, v okviru katere naročate certifikat. To je organizacija, ki v portalu Harica upravlja z domeno, za katero naročate certifikat. Nadaljujete s klikom na gumb Next.

6.

Preverite podrobnosti naročila

Prikažejo se vam podrobnosti vašega naročila. Preverite lahko vrsto certifikata, katere domene ste vključili v certifikat, podrobnosti organizacije in veljavnost certifikata, ki je 1 leto. Sprejmite pogoje uporabe in nadaljujte s klikom na gumb Next.

7.

Generirajte ali priložite zahtevek CSR

Če ste zahtevek CSR na svojem strežniku že generirali, izberite možnost Submit CSR manually. Zahtevek lahko v nasprotnem primeru generirate tudi v spletnem brskalniku, tako da kliknete na možnost Auto-generate CSR. Navodila za posamezni način so dostopna v prispevku Oddajanje CSR zahtevka

8.

Počakajte na odobritev vašega naročila

Na vaš elektronski naslov boste iz naslova noreply@harica.gr prejeli potrditev, da je vaše naročilo oddano in čaka na odobritev. Vrnite se na My Dashboard, kjer bo viden status vašega naročila. 

9.

Počakajte na obvestilo o izdanem certifikatu

Ko bo izdaja vašega certifikata odobrena s strani organizacije, boste na svoj elektronski naslov prejeli obvestilo. V svoji nadzorni plošči (My Dashboard) bo v stolpcu Validity ob certifikatu zaveden datum njegove veljavnosti. S klikom na ikono puščice odprite pojavno okno za prenos certifikata.

10.

Prenesite certifikat

Izberite poljubni format in prenesite certifikat na svojo napravo ter nato na strežnik skupaj z zasebnim ključem (če ste zahtevek CSR generirali v spletnem brskalniku). Če potrebujete tudi korensko in vmesno potrdilo, ga lahko prenesete na naslovu https://repo.harica.gr/rep_dyn.

Vam je bil ta članek v pomoč?

Orodna vrstica za dostopnost