Preskoči na vsebino
  • E-pošta

Označevanje neželene pošte

Organizacijam, ki so upravičene do Arnesovih storitev in upravljajo lastne poštne strežnike, nudimo storitev označevanja neželene elektronske pošte.

Na Arnesu smo razvili sistem za označevanje neželene elektronske pošte, ki ga uporabljamo pri označevanju neželene elektronske pošte za naše uporabnike. Ker je sistem modularno zasnovan, lahko sistem uporabimo tudi za označevanje neželene elektronske pošte ostalih članic našega omrežja.

Storitev deluje tako, da se pot elektronske pošte preusmeri čez naše poštne strežnike, ki elektronsko pošto pregledajo, ustrezno označijo glede na vsebino (oznaka je vidna v glavi elektronske pošte) in jo posredujejo na poštne strežnike končne članice. Poštni strežniki naslovnika nato sporočilo dokončno zavrnejo ali pa ga sprejmejo. 

Prednosti te rešitve so predvsem v tem, da je bitka z neželeno elektronsko pošto stalno opravilo, ki zahteva precej dela in velikokrat se izkaže, da včerajšni prijemi za zaznavo neželene elektronske pošte ne delujejo več. Naši strokovnjaki s sodelovanjem zunanjih sodelavcev iz Inštituta Jožef Štefan proaktivno spremljajo delovanje naših poštnih strežnikov in ukrepajo glede na trende pri pošiljanju neželene elektronske pošte.

Poleg označevanja neželene elektronske pošte članicam ponujamo tudi možnost podpisovanja poslane elektronske pošte s podpisom DKIM, ki izboljša verjetnost, da se bo poslana elektronska pošta res pojavila v nabiralniku prejemnika in ne bo končala v njihovi mapi za neželeno elektronsko pošto.

Tehnična zasnova

Za članice, ki že upravljajo svoje poštne strežnike, je vpeljava te storitve precej enostavna. Po predhodnem dogovoru z Arnesom preusmerijo svoje MX zapise na Arnesove strežnike, ki bodo prejeto elektronsko pošto označili in dostavili na strežnike članice.

Primer normalnega delovanja brez Arnesovega označevanja neželene elektronske pošte:

Delovanje z Arnesovim označevanjem neželene elektronske pošte:

Kako do storitve?

Za uporabo storitve pošljite elektronsko sporočilo na naslov helpdesk@arnes.si oziroma nas pokličite na telefon 01/4798-800 vsak delovnik med 8. in 16. uro.

Vam je bil ta članek v pomoč?

Orodna vrstica za dostopnost