Preskoči na vsebino

Naročilo osebnega digitalnega potrdila

Vsi uporabniki omrežja ARNES lahko pridobijo brezplačna osebna digitalna potrdila, ki omogočajo šifriranje elektronske pošte in digitalno podpisovanje elektronskih sporočil.
Izdaja osebnega digitalnega potrdila je možna samo za e-naslove z domeno, ki pripada posamezni organizaciji.

1.

Prijavite se v portal

Po uspešni prijavi v portal za naročanje certifikatov, ki je dostopen na naslovu https://cm.harica.gr, v levem meniju izberite možnost Email.

2.

Izberite tip certifikata

Izberite tip certifikata S/MIME. Brezplačno lahko naročite tip certifikata Email-only ali For enterprises or organizations (IV+OV). Postopek se razlikuje glede na tip izbranega S/MIME certifikata. V navodilih je prikazan primer naročila za IV+OV certifikat.

Če naročate certifikat za elektronski naslov oblike guest.arnes.si, potem izberite možnost Email-only. Vašega naročila v nasprotnem primeru ne bomo potrdili.

3.

Izpolnite obrazec

Izpolnite svoje podatke (brez šumnikov) in se s pooblaščeno osebo na vaši organizaciji posvetujte o možnosti prilaganja slike vašega osebnega dokumenta (potni list/osebna izkaznica/vozniško dovoljenje). 

4.

Preverite informacije o organizaciji

Preverite podatke o organizaciji, v okviru katere boste zaprosili za certifikat. To je organizacija, ki v portalu Harica upravlja z domeno, ki je zavedena v elektronskem naslovu, za katerega naročate certifikat. Nadaljujte s klikom na gumb Next.

5.

Izberite način validacije elektronskega naslova

V naslednjem koraku je samodejno izbran način validacije, s katerim boste potrdili veljavnost elektronskega naslova, za katerega naročate certifikat. Postopek nadaljujte s klikom na gumb Next.

6.

Preverite svoje naročilo

Preverite podrobnosti o vašem naročilu in sprejmite pogoje. S klikom na gumb Submit oddajte svoje naročilo.

7.

Potrdite veljavnost e-naslova

Na vaš elektronski naslov boste prejeli potrditveno sporočilo. Povezava v sporočilu je aktivna samo 24 ur. Kliknite na gumb Confirm. Preusmerjeni boste na spletno stran Harice, kjer morate ponovno klikniti na gumb Confirm.

8.

Počakajte, da bo vašo naročilo odobreno

Počakate, da je vaše naročilo odobreno s strani potrjevalca certifikatov (validator). Stanje vašega naročila lahko spremljate v nadzorni plošči (My Dashboard), desno ob certifikatu lahko s pomikom računalniške miške na polje Actions (Waiting for: tasks) opazite, katero dejanje je potrebno izvesti, da boste prejeli certifikat.

9.

Prenesite certiifkat

Ko bo vaše naročilo odobreno, boste na svoj elektronski naslov prejeli obvestilo. V nadzorni plošči (My Dashboard) lahko pridobite certifikat s klikom na možnost Enroll Certificate.

10.

Generirajte certifikat

Določite algoritem šifriranja (RSA) in dolžino ključa. V polje Set a passphrase zavedite geslo, s katerim boste lahko prenesli zasebni ključ in ga potrdite v polju Confirm passphrase. Označite možnost I understand that this passphrase is under my sole knowledge and HARICA does not have access to it in pridobite certifikat s klikom na Enroll Certificate.

11.

Shranite zasebni ključ

Prenesite in shranite zasebni ključ s klikom na Download. Ponudnik ceritifkatov ne hrani ključa. Če ga boste izgubili, boste morali ponovno oddati naročilo za nov certifikat.

12.

Poiščite certifikat

V nadzorni plošči (My Dashboard) lahko opazite, da je certifikat izdan. Prenesete ga s klikom na ikono puščice.

13.

Prenesite certifikat

Odpre se pojavno okno, v katerem izberete format certifikata, ki ga boste uporabili.

14.

Namestite certifikat

Certifikat lahko sedaj namestite v svoj poštni odjemalec. Pripravili smo navodila za namestitev certifikata v Thunderbird (Uporaba certifikata v Thunderbirdu) in Outlook (Uporaba certifikata v Outlooku).

Vam je bil ta članek v pomoč?

Orodna vrstica za dostopnost