Preskoči na vsebino

Potrjevanje naročila za digitalno strežniško potrdilo

Naročila za certifikat ni mogoče potrditi z istim računom, s katerim je bilo naročilo oddano.

1.

Izberite možnost SSL Requests

Z računalniško miško se pomaknite na polje Enterprise in na spustnem seznamu izberite možnost SSL Requests.

2.

Izberite naročilo

V zavihku Pending so prikazana vsa naročila za strežniške certifikate, ki čakajo na vašo potrditev. Podrobnosti posameznega naročila odprete tako, da ga kliknete. Desno ob naročilu se nahaja ikona križca, s katerim lahko naročilo zavržete.

3.

Preverite podrobnosti naročila in ga odobrite

Odpre se pojavno okno v katerem so razvidne podrobnosti naročila. Privzeto padete v polje Consent, v katerem lahko naročilo odobrite. V polje Message zavedite poljubno sporočilo in naročilo potrdite s klikom na gumb Accept. Če opazite, da naročilo ni ustrezno, lahko v sporočilu zavedete opozorilo za uporabnika, ki je certifikat naročil in kliknete na možnost Inform user; tako bo uporabnik prejel vaše sporočilo in po potrebi naročil nov certifikat. V tem primeru izberite možnost Update in ne Accept.

V levem meniju se nahajata še polju Organization, kjer lahko preverite podrobnosti organizacije, pod katero po izdan certifikat, in Domains, kjer lahko preverite, katere domene bodo vključene v certifikat, ki ga uporabnik naroča.

4.

Certifikat je izdan

Ko ste naročilo za strežniški certifikat potrdili, bo ta viden v zavihku Completed. Uporabnik je na svoj elektronski naslov prejel sporočilo, da lahko certifikat prenese.

5.

Prenesite certifikat

Če želite certifikat prenesti, izberite možnost Enterprise > SSL Certificates. S klikom na posamezni certifikat odprite njegove podrobnosti in v zavihku Download izberite format certifikata, ki ga želite prenesti.

Vam je bil ta članek v pomoč?

Orodna vrstica za dostopnost