Preskoči na vsebino

Prišlo je do napake ob prijavi

Prijava v Portal EDO ni bila uspešna zaradi enega izmed spodaj naštetih razlogov:

1.

Digitalno potrdilo s katerim se prijavljate je poteklo

Kako preverite veljavnost digitalnega potrdila je odvisno od spletnega brskalnika:

  • Chrome:
    SLO: meni → Nastavitve → Napredno → Zasebnost in varnost → certifikati oz. digitalna potrdila/upravljanje certifikatov
    ANG: meni → Settings → Advanced → Privacy and security → Manage certificates
  • Firefox:
    SLO: meni → Možnosti → zasebnost in varnost (ali napredno) → digitalna potrdila/preglej
    ANG: meni → Options/tools → Privacy and security (Advanced) → Certificates: View certificates
  • Edge
    SLO: meni → Nastavitve →Zasebnost, iskanje, in storitve → Varnost → Upravljaj certifikate
    ANG: meni → Settings → Privacy, search, and services → Security → Manage certificates

V primeru, da je prišlo do poteka certifikata, si je potrebno na upravni enoti urediti novega, ter ga namestiti na računalnik. Novi certifikat je potrebno nato dodati v Portal EDO, kar storite s pomočjo prijavnih podatkov za prvo prijavo. Postopek je opisan na povezavi. V primeru da nimate prijavnih podatkov, nam to sporočite na naslov helpdesk@arnes.si.

2.

Izbrali ste napačno digitalno potrdilo ali pa ste izbiro digitalnega potrdila preklicali

V primeru, da ste zgolj izbrali napačno potrdilo za prijavo, lahko do ponovne izbire pridete tako, da Portal EDO obiščete v oknu brez beleženja zgodovine, saj si spletni brskalniki zapomnijo vašo prejšnjo izbiro. Bolj dolgoročna rešitev je sicer brisanje piškotkov, ki ga opravite tako, kot je to opisano na povezavi.

3.

Pridobili ste novo digitalno potrdilo, spremembe pa še niste uredili znotraj Portala EDO

V primeru novega digitalnega potrdila, je potrebno le to dodati v Portal EDO. Postopek je opisan na povezavi.

Vam je bil ta članek v pomoč?

Orodna vrstica za dostopnost